Tot seguit us proposo unes preguntes de comprensió lectora del capítol 1 de Les mateixes estrelles.
1. Com es diuen les protagonistes d’aquesta història?
2. Estan soles? Quants anys té la nena?
3. On s’han amagat fugint de les bombes?
4. Què passa a l’estació?
5. Què decideixen fer?
6. A quina època de l’any es troben? Quin temps fa?
7. Què passa quan arriben a la frontera?
8. Com anima la mare la seva filla?
9. Quan les deixen passar?
10. A on es dirigeixen?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada