Capítol 3: El guariment en terres estrangeres.
1. És sabut que els cavallers ferits en combat necessitaven temps per guarir-se.
a) Com va ferir Morholt a Tristany?
b) Com era la nafra de Tristany?
c) Qui va curar la ferida de Tristany?
d) Tristany va mentir per no ser reconegut. Per què?
e) Com és que es van creure que Tristany fos un joglar?
Capítol 4: El cabell d'or.
1. Gormó, el rei d'Irlanda, a canvi de què prometia la mà de la seva filla Isolda?
1. Gormó, el rei d'Irlanda, a canvi de què prometia la mà de la seva filla Isolda?
2. Sabries distingir una espasa d'una llança?
a) Què va utilitzar Tristany per lluitar contra el drac?
b) Què va utilitzar el drac per arrencar l'escut del braç de Tristany?
3. Qui era Aguinguerran el Roig?
4. Com va saber Isolda qui realment havia matat el drac?
5. Però Isolda, finalment, va descobrir qui era realment Tristany. Com?
6. Isolda es va sentir menyspreada per Tristany. Per què?


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada