Un vaixell rumb a Xile.
1. Què va llegir la Teresa al diari de l’estanc?
2. Qui era Pablo Neruda?
3. Què volia fer per ajudar els espanyols?
4. Què havia de fer la Teresa per aconseguir pujar al vaixell?
5. Com era la maleta que prepararen?
6. Què va regalar la Sara a la Miranda en el moment de l’acomiadament? Per quin motiu?
7. Van tenir dificultats per arribar al port?
8. De quin color era la targeta que Pablo Neruda els va donar quan pujaren al vaixell?
9. Què va sorprendre molt la Teresa?
10. Per què somriu amb esperança la Miranda?
0 comentaris:
Publica un comentari