1. Qüestionari de comprensió lectora capítol 1: una pregunta a cadascú. Prendre notes o gravar l’àudio per veure les respostes.
2. Debat (partint de les propostes de comprensió lectora del final del llibre):
o Has viscut o coneixes algú que hagi viscut una guerra?
o Has anat alguna vegada als Pirineus?
o Diuen que les persones que viuen a països càlids són diferents de les persones que viuen a països freds. Hi estàs d’acord?
o Penses que la Teresa i la Miranda són valentes? Per què?
3. Lectura capítol 2.
4. Qüestionari comprensió lectora capítol 2: una pregunta cadascú. Prendre notes o gravar l’àudio per veure les respostes.5. Debat: Per què et sembla que la Sara i la Miranda es fan tan amigues?
6. Lectura capítol 3.
7. Qüestionari comprensió lectora capítol 3: una pregunta cadascú. Prendre notes o gravar l’àudio per veure les respostes.
8. Debat:
8. Debat:
o Per què la família Bertrand està tan trista quan la Teresa i la Miranda marxen de la casa de pagès? T’has sentit així alguna vegada?
o Tu que hauries fet: hauries marxat lluny o t’hauries quedat a França?
9. Comentari de l’estructura.
o Heu vist que aquests tres capítols que hem llegit formen la PRIMERA PART del llibre, oi? Per què?
o Què penseu que pot passar a la SEGONA PART? Mirem el títol dels capítols.

0 comentaris:
Publica un comentari