Este blog presenta novedades relativas a los intereses que me mueven por este mundo digital: lecturas, novedades sobre lectura fácil -tema que originó este espacio ya hace unos años-, experiencias docentes y materiales didácticos, y información sobre aspectos de corrección y traducción lingüísticas.

divendres, de novembre 19, 2010

Esquema sessió de lectura 19-11-10

Aquí teniu organitzada la sessió de lectura d'avui de Les mateixes estrelles.

1. Qüestionari de comprensió lectora capítol 1: una pregunta a cadascú. Prendre notes o gravar l’àudio per veure les respostes.

2. Debat (partint de les propostes de comprensió lectora del final del llibre):

      o Has viscut o coneixes algú que hagi viscut una guerra?

     o Has anat alguna vegada als Pirineus?

     o Diuen que les persones que viuen a països càlids són diferents de les persones que viuen a països freds. Hi estàs d’acord?

     o Penses que la Teresa i la Miranda són valentes? Per què?

3. Lectura capítol 2.

4. Qüestionari comprensió lectora capítol 2: una pregunta cadascú. Prendre notes o gravar l’àudio per veure les respostes.5. Debat: Per què et sembla que la Sara i la Miranda es fan tan amigues?

6. Lectura capítol 3.

7. Qüestionari comprensió lectora capítol 3: una pregunta cadascú. Prendre notes o gravar l’àudio per veure les respostes.

8. Debat:

    o Per què la família Bertrand està tan trista quan la Teresa i la Miranda marxen de la casa de pagès? T’has sentit així alguna vegada?

   o Tu que hauries fet: hauries marxat lluny o t’hauries quedat a França?

9. Comentari de l’estructura.

   o Heu vist que aquests tres capítols que hem llegit formen la PRIMERA PART del llibre, oi? Per què?

   o Què penseu que pot passar a la SEGONA PART? Mirem el títol dels capítols.

Cap comentari:

Publica un comentari